KAP-Dag Groningen 2011, NL

Auf Fanoe haben wir Henk Landlust und Henk Breedland getroffen. Die beiden organisieren einen KAP-Dag in Groningen NL am 17 July beim Reiderhaven in Blauwestad (bei Winschoten). Alle KAPer sind herzlichst zur Teilnahme eingeladen.
    Info:
    hlandlust[at]gmail.com oder breddland[at]gmail.com

Info

:)
    Flattersaus

Harfen Agnes: "Mensch sei helle, wenn's auch düster ist"

• Offizieller Beitrag

Hier ist das Infoblatt, dass Henk Landlust und Henk Breedland am Strand von Fanö verteilt haben:

Vielen Dank an Euch für die Einladung! :H:

Hallo Frank
    Leider findet der KAPdag nicht statt!
    Wegen die schlechten Wettervoraussichten.
    Es tut uns sehr leid!
    Ich werde dir auf die Liste setzen von KAPpers die sich angemeldet haben.
    Diese nachricht gilt auch fur die andere deutsche KAPpers die sich nicht angemeldet haben.
    Kennst die diese KAPpers? Und kannst du die Leute berichten?
    Wir werden versuchen in september-oktober aufs neu ein KAPdag zu organisieren.
    Du wirst davon berichtet!

KAPgrusse: Henk und Henk

Hallo Henk und Henk

Schade das der Kapdag nicht statt findet,ich kann es aber verstehen weil ich zur Zeit in der Nähe von Den Helder Urlaub mache und wir hier schon recht viel Regen abgekriegt haben.Aber zum Trost gibt es hier ja Wahnsinnig viele Mühlen zum KAPen,zwei hab ich schon gekapt.Vieleich klappt es ja September mit den KAPDAG.

laut Henk Landlust en Henk Breedland

Goedendag KAPpers

Aangezien de KAPdag die gepland was op 17 juli niet door is gegaan vanwege de slechte weersverwachting hebben wij een nieuwe datum gepland.

Deze datum is zondag 25 september.

Laat ons weten met hoeveel personen je denk te komen, want AANMELDING IS VERPLICHT!

Als je je aangemeld hebt en toch verhinderd bent dan a.u.b. ook even een mailtje.

De Blauwe Stad is een perfecte lokatie om onze hobby te demonstreren en te promoten.
    Het doel van deze dag is om elkaar beter te leren kennen en om ongedwongen kennis en
    wetenswaardigheden uit te wisselen.

Hierbij de info en routebeschrijving KAP-dag Blauwestad bij Winschoten.

Vanaf Groningen A7 richting Winschoten, afslag 47.

Op rotonde richting Beerta aanhouden, dat is de N367.

Deze weg volgen tot bordje "KAP-dag" verschijnt.

Links van de weg is de ingang naar de jachthaven waar wij kunnen vliegen en KAPpen.
    Wij zullen proberen een paar vliegers in de lucht zetten dan rij je er zo naar toe.
    Parkeerruimte plenty.

Bij slecht weer mogen we gebruik maken van een loods.

We zijn zelf om 10.00 uur aanwezig en we hopen zo rond 11.00 uur

jullie te verwelkomen met koffie.

Het adres van de jachthaven is:

Hoofdstraat 9

9686 VE Beerta

Tot dan!

Groet: Henk Landlust en Henk Breedland.